jennifermthunell

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 28 december 2010 01:12

Vaknade med halsont i dag...men det blir ju så när det är en massa barn baciller!

Imorgon bär det av hemöver. Jag hoppas att vi har tur med vädret! Det kommer verkligen att kännas tråkigt när vi åker här i från. Tog kort på mina jeggings i dag iaf. så jag tänkte lägga upp bilden här.


I dag shoppade jag lite häst grejjor. Det blev ett nytt dressyrspö, stigbygel plattor och hästgodis.


Ikväll så har jag även läst mig hes för mina kusiner genom att ha läst alla Pixie böcker vi kunde hitta:) vilket var ca 11-15 st.


Gud vad kul det är med så många läsare:)

  

Jeggingsen jag köpte   

Å hästgrejjorna..ovanligt av mig att handla hästsaker va?(not)


Ne fan nu måste jag sova, har suttit och pratat om medial och andlig utveckling hela kvällen.


Över änd ut!

Ovido - Quiz & Flashcards