jennifermthunell

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 24 december 2010 21:06

Ja nu sitter man här efter en massa mat och julklappar!

Orkade inte blogga i går för jag hade massor att förbereda inför idag. Igår köpte jag ett nytt ylletäcke till MP hon blev supersöt!


Passade även på att handla de sista julklapparna igår och ett par nya mysbyxor blev det oxå. Man kan aldrig få för många! Hittade några filmer som jag köpte oxå..sånna som man kanske har sett men det e kul att ha.


Om vädret tillåter så åker några av oss i väg till den andra delen av släkten för att dela ut paket och umgås, efter att vi släppt ut hästarna...det e ju en bit att åka, och finns det risk för snökaos så blir jag hemma.

Eftersom jag nu äntligen har fått en kamera som fungerar så tänkte jag passa på att visa lite bilder jag har fått i dag!


Vovvarnas Julklappar!


Nya Mjukisarna

   

En av julklapparna:)

Min lilla julklapps hög:) minus kameran förståss!

        

Ovido - Quiz & Flashcards