jennifermthunell

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 19 december 2010 18:45

Jag åkte på ica för att köpa lite ingredienser till Veg. suchi. Å tro på fan att jag tappar ner bankomatkortet i rullbandet när jag står i kassan. Men som tur var så fanns det trevlig personal som hjälpte mig att få ut kortet!


Sedan när vi var på väg hem så hade en bil kört fast så vi fick vänta på att det kom en traktor och drog loss honom. Vi kunde inte komma fram annars.


Ytterligare en sak var att det var så inni h-vete mycket snö så jag skulle skotta med min idiotiska rygg...vilket resulterade i att jag sträckte ut en muskel så att jag e alldeles svälld där:(


Jävla otur


över änd out

Av Jennifer- Maria Thunell - 19 december 2010 14:35

Lite små bakis i deg efter nattens festande...kom hem halv fem i morse! Sitter just nu och kollar på tv3-play för att piggna till! Är så sjukt jävla sugen på chipps och dipp. Fast det skulle inte sitta fel med lite glögg heller.


Jag drack inte så mycket igår så jag är bara trött i dag=slipper riktig baksmälla!

Drack endast:

5 Bacardi Brezzer Vattenmelon

2 Cider

1 Grogg

2 Drinkar


Fan vad nice det var att ha den chaffören vi hadde:) Det var ju inte världens bästa väglag inatt så det känndes tryggt att ha J som chafför. Vi sladdade en hel det men det var ju under kontroll:) Bredställ ut på E4. Det var ju så jävla halt!


I bilen var det muffins som gällde:) O´s släkting hade bakat jätte guda muffins.


Träffade UNDERBARA männiksor i går. Bla M som jag inte träffat på jättelänge:)

Ovido - Quiz & Flashcards