jennifermthunell

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 14 december 2010 20:09

Jag misstänker att pappa ringde i dag...eller iaf han som borde vara min pappa men inte har velat veta av mig på bra länge! Inte ens ett grattis när jag fyllde år!


Får se om han ringer nå mer...

Av Jennifer- Maria Thunell - 14 december 2010 17:42

Klicka på länken och regestrera dig gratis! Du får garanterat fler besökare och samtidigt hittar du fler bloggar att läsa! HELT GRATIS


  


Av Jennifer- Maria Thunell - 14 december 2010 17:34

Har nyss varit i stallet och pysslat med MP:) Riktigt glad blev hon när hon fick komma in i värmen! Hon är verkligen ingen väder-tålig häst... Konstaterade att det snart e dags för kraftfoder inköp! Skall nog lägga till lite Krafft -sport i MP foderstat.


Just nu skall jag nog ta något och äta och gå ut med vovvarna:) sedan blir det lite pälsvård!


Måste iaf. köpa nya stigläder...jävla skit stigläder! Det får nog ta och bli ett par stübben den här gången!

Av Jennifer- Maria Thunell - 14 december 2010 13:29

Sitter här och bloggar med vovvarna i mitt knä...lite svårt att blogga samtidigt men det får ta den tid det tar!


Fan vad ont jag hade i kroppen i morse när jag vakande. Känner mig som ett lik i dag...


Har suttit och läst massa bloggar nu på morgonen...med många av dom var opersonliga   Det gillas inte! Jag vill inte läsa någon annans blogg om den bara inehåller en jävla massa drábbel och reklam. Har stött på många bloggar som är väldigt intetsägande! Det är mycket roligare att läsa bloggar som inehåller personliga åsikter och tankar!





Ovido - Quiz & Flashcards