jennifermthunell

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Nu är det hög tid att ta bort brodden!

Av Jennifer- Maria Thunell - 15 april 2011 13:37

Broddade av MP igår (senare än jag brukar). Tycker att alla som inte redan har broddat av borde göra det innom de snaraste. Det sliter otroligt mycket på hästarnas leder att gå med brodd.


MP blev vaccinerad i dag, gick riktigt bra. Hon "älskar" sin nya vet. Dock blev MP lite besviken eftersom det denna gång inte fanns några äppelbitar i dennes fickor... Men det löste sig med lite Krafft:)


Mina bihålor e ju som dom e...PISS. Men det går åt rätt håll iaf.

Mp har börjat sättas igång nu:) yippie...snart back in bussines får vi hoppas.


Har suttit och förkåvrat mig i hästar i dag. Guuud vilka duktiga tränare det finns och många av dom håller till utomlands...VART DÅ?- jo Spanien och Tyskland.


Vart helt tagen av att se dom undervisa! Vilken fingertoppskänsla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer- Maria Thunell - 22 september 2011 12:04

Just nu nördar jag faktiskt Emmedale på tvn. Fattar inte att den serien visas fortfarande. Den har ju funnits i flera år!!   Tessu Tyson är iväg och jagar med S,M,F. Så jag har mys här hemma med Shadow. Måste plugga oxå men det är svårt då orke...

Av Jennifer- Maria Thunell - 21 september 2011 15:29

      Ja sist då jag skulle träna för Åsa blev det ett jävla oväder så jag avbokade. Fick även i efterhand veta att hon ställde in träningen. Lite skönt, för då missade jag ingen träning pga vädret igentligen typ.   På söndag är det träni...

Av Jennifer- Maria Thunell - 9 september 2011 10:14


Ja faktiskt, jag bloggar igen! Jag tänkte att detta skulle bli ett långt inlägg så att alla kan se vad som har hänt osv.     Solveille utvecklas hela tiden. En otroligt lättlärd häst! Vi har ju kommit i gång med träningar nu och det är framför...

Av Jennifer- Maria Thunell - 20 juli 2011 14:03

Faktum är att jag är hemma i dag. Måste inse att jag endast kan vila armen frisk. Har fått sjukskrivnings papper hemskickade. Men vill igentligen jobba! Skadan jag har kan man tolka som Svår tennis armbåge:( Självklart har den som alla andra skador...

Av Jennifer- Maria Thunell - 18 juli 2011 13:03

Som många redan vet har jag bytt uppstallning. Står nu mer i Stall Tomtes (ist. GRK) Och stormtrivs verkligen, nog för att man ibland kan få en känsla av att bli ihjälpratad men hellre det än att de är knäpptyst:p   Gång på gång försöker jag att ...

Ovido - Quiz & Flashcards