jennifermthunell

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 6 april 2011 12:58

Har varit dålig på att skriva nu igen...

MP går på Butta nu iaf och jag hoppas att hennes ben blir bra snart. Så synd att hon blev dålig, allt funkade ju så bra:) Så träningen för Åsa blir inte av, iaf. inte på ett bra tag! Det är en lång igångsättning framöver och jag vill ju att hon ska hålla.

Har sån jävla rid- abstinens,...får vell ta och rida lite ponnysar:)


Kanske får ta och röntga henne om hon inte blir bra. Vill ju veta vad exakt som spökar.


Sitter på skolan just nu och har filmkunskap...går vell sådär. Alla tankar far runt liksom å jag kan inte konsentrera mig. Igår hade jag teori för två knattegrupper, fick bra respons å dom tyckte att det var roligt.



Ovido - Quiz & Flashcards