jennifermthunell

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 december 2010 20:42

Japp har packat väskan nu...i morgon blir det skoj:)


Ska snart titta till några av djuren en sväng och sedan blr det natti,natti.


Tack till alla er som läser min blogg:)

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 december 2010 15:18

Omtanke till vissa men som sagt inte till alla, hoppas att rätt personer känner sig träffade!


Allmänt piss-less bara. Utan att veta av det så har vi använt oss av omvänd psykologi:) Utan att såra någon annan än oss själv...lyckat va?

Så frustrerad! Man allt blir bra endå, det finns ju glögg!


Drack första glöggen i går faktiskt. Riktigt lyxigt att unna sig glögg och lussebullar! Jag och Martin slet verkligen med dessa  


Imorgon blir det nya tag, glömma de själviska och självupptagna jävlarna. Blir faktiskt träning innan skolan:) ska bli så skönt! Visserligen vet jag ju inte hur ryggen reagerar men jag får ju ingen hjälp förutom tabletter så nu ska jag som jag har nämnt tidigare, rehabilitera mig själv!


Satt faktiskt och skrev med en rolig person på FB i dag. Himla kul att få kontakt efter så många år.


Har mest pluggat i dag..ett ont jävla måste. Längtar tills jag ska ta in pluttis från hagen:) ska bli skönt att bara stå och mysa lite och andas in den trygga varma hästdoften.


över änd ut



Ovido - Quiz & Flashcards