jennifermthunell

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 6 december 2010 21:01

Ja det var guld värt att få träna i dag:) faktum är att det känns riktigt bra att få komma i gång igen...och min kondition var bättre än jag trodde!


Sedan blev det prov...känndes sådär! Riktigt tacksam för att Matilda hjälpte mig med frågor när jag pluggade. Det finns inte så mycket att säga men fan vilken bra dag det var i dag:) Riktigt härlig temperatur ute...HÄSTARNA SLIPPER FRYSA, visserligen är dom täckade men de fryser endå.


mmm....Marmaris!


Just nu så vette fan vad jag skall vitta på, men borde nog ta en morot eller något. E så sjukt sugen på gurka oxå...de består ju ifs nästan bara av vatten så jag kan ju lika gärna dricka något men det just den där gurksmaken jag gillar.


Har alltid varit ett stort FÄN av frukt och grönt! När jag fyllde 4-5 år så stod det bland annat gurka och citron på min önskelista. Har liksom alltid föredragit sallad! Något som e riktigt gott att ha till e italiensk sallads dressing. 


Åter TACK till alla som läser och kommenterar min blogg!  Jag har lite ide torka när det gäller julklappar men lär vell ta mig i kragen och fixa det sista...har redan tittat ut något.


Ska borsta tänderna på vuvvarna nu...det är liksom dags för kvällsborstningen och "nattning"


ver änd out

Ovido - Quiz & Flashcards