jennifermthunell

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 13 december 2010 18:29

I dag var en ganska bra dag:) Blev först Samhällskunskap där vi tittade på vi tittade på "de andras liv"

År så glad att min rygg var bra i dag så jag kunde sitta och se hela filmen:)


Sedan bar det av till en djuraffär på väg till tåget...handlade lite onödiga saker:) Jävlar vad kallt det var att gå till tåget, blåste i ordentligt! Nåja jag begav mig ut och red när jag kom hem, riktigt HÄRLIGT. Dock så höll vi på att "krocka" med rådjur. MP tvärstannade och började trampa sedan begav hon sig frammåt i en luftig passage och avslutade med en bärig mellantrav:) Allt detta trotts att jag inte bad om de. (har rådjuren att tacka). Konstaterade oxå att det verkligen var dags att klippa MP igen...


Sedan var jag hungrig, fattar inte varför jag jämt blir det när jag rider...? Men stoppade hur som hälst i mig mat.


Ikväll blir det myspys med hundarna och lite plugg. Har nyss läst om bombningen av Berlin, fast detta gjorde jag för egen vinning. Tycker att det är intressant med historia.


Hmh. Min hemliga beundrare har inte hört av sig på ett tag...vad an detta? Undrar om han fortfarande läser min blogg...







Ovido - Quiz & Flashcards