jennifermthunell

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 26 december 2010 20:24

Jätte mysigt har det varit så nu kan jag dela med mig av lite bilder! sitter just nu med en jätte trött kusin i knät så jag har lite problem att skriva  


Jag har fått superfina presenter! Och i dag shoppade jag ett par nya jeggings:) Det kommer bild på dom i morgon. Saknar verkligen stallet och hästarna nu. Men fick stilla mitt behov av att göra saker i dag iaf! Jag skottade av Mormors föråds, garage och vedbods tak:) Visserligen var det kanske inte det bästa för ryggen men jag älskar min mormor.


  

  

Blev ett stopp på en mack för att köpa dricka på vägen ner!

     

Faktiskt så var det axeptabelt väder när vi åkte ner men hemma har jag hört att det kommit flera decimeter.

  

Nyvaken och osminkad i bilen på väg ner:)

Ovido - Quiz & Flashcards