jennifermthunell

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 december 2010 19:05

Ja inehållet i paketet var som sagt inte så farligt! Det var faktiskt "______" som hade skickat choklad, leggings och tröjor till mig! Jissa om jag blev förvånad? "_____" har inte hört av sig på över 1 1/2 år!


Nåja "_____" ringde oxå för att kolla om paketet kommit fram och jag passade på att tacka. Fast det kändes väldigt konstigt! Fast inte själva tackandet utan att ta emot paketet.


MP,s täcke har hållit tätt ´hela dagen:) riktigt bra! Inte var hon frussen heller. Tog fram en ny sadelpadd jag skall lägga närmast hennes rygg när jag rider, fast jag skall endå använda min bruna fårskinnspadd. Hennes hoppsadel har blivit för stor eftersom hon har tappat muskler. Men som tur är så ligger dressyrsadeln fortfarande bra:) Men skall nog köpa en ny till sommarn då hon är i bättre kondition! Har kollat in en Leopold som jag tänkte beställa...får se om det blir specialbestälning med lite längre kåpor.


Hundarna ligger och myser framför brasan, ser riktigt härligt ut! Skall nog ta och äta lite likörgodis så min hals kanske blir frisk!





Av Jennifer- Maria Thunell - 16 december 2010 16:47

Upptäckte att jag har fått en avi i brevlådan...Har ett paket att hämta ut men det står inte vem det är ifrån, vad det kommer i från eller vad det väger...


Gillar INTE överraskningar! Vi får vell se vad det var

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 december 2010 12:31

Fan vad halsen värker i dag...Det beror nog på ridningen i det kalla vädret i går.

Idag kommer jag nog ägna tiden till att ta igen mig och även plugga en del.


Något som stör mig när man sitter och tittar på hästannonser är det att det tilleksempel kan stå såhär: otroligt snäll barnhäst, ej stark och fin i munnen.

men på bilden till annonsen står hästen påbylsad men en jävla massa hjälptyglar och allt för ofta med pessoa bett. Klart som fan att hästen lyssnar då. Har man en häst som man måste använda hjälptyglar m.m på så skriver man vell det i annonsen??


Idag var det iaf inga utlandsnummer som ringde på morgonen:) Men däremot var det en hel del ny snö utanför trappan. Detta älskar Shadow, han rullar sig i snön och bara njuter.

Ovido - Quiz & Flashcards