jennifermthunell

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 december 2010 17:09

Jag åt veg-suchi i dag:) Mumms riktigt gott! Tränade i morse sedan blev den en ganska onödig stund i skolan! Men, men. Jag och Martin handlade julklappar och det var riktigt nice..förutom att vi båda två mådde konstigt...e det förkylning på gång tro? Köpte en till åsna (hundleksek) i dag så förhoppningsvis så ska det inte bråka om dom när det finns två!


Jag fick 6 julklappar köpta iaf så nu e det inte så mycket kvar! Vet ju inte ens om det kommer att bli nå firande med släkten så vissa paket får vänta! Hur som hälst så kommer våran lilla familj att ha det trevligt på jul. Hoppas bara att den inte blir nå rännade på akuten som det har blivit några år i rad tidigare. Det var nästan som en "tradition" att någon skulle in på akuten på juldagen. Huvva, peppar, peppar ta i trä.


Ågår var det som sagt styrelsemöte på KS, mycke vettigt vart sagt iaf! Tror att alla fick upp ögonen för varandra och varandras idéer och åsikter.


Till helgen blir det röntgen av ryggen...hoppas att inte det är så mycket "trasigt" iaf. Måste komma igång med ridningen på Pluttis nu igen när hon äntligen är bra:) Skall nog ta henne till ridhuset eftersom det är så hårt utomhus. Jag misstänker att hon kommer vara som en osäkrad bomb som utlöses av minsta lilla! Men det är endå rätt nice eftersom det då som vi brukar få till en energisk trav.


Ska vell snart ta och ställa mig och laga mat...men...har ingen lust.


Över änd ut!

Ovido - Quiz & Flashcards