jennifermthunell

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 11 december 2010 20:22

Japp då har man läst ut denna fantastiska bok!

Den hamnar lugnt på min topp 5 lista eventuellt topp 3 lista!


DENNA MÅSTE LÄSAS


  

Av Jennifer- Maria Thunell - 11 december 2010 18:42

Japp idag blev det en heldag! Ryggen blev röntgad och det gick bättre än vad jag trodde...fick inte panik eller så:) Har hunnit med massor i dag (enligt mig själv iaf) Röntgen,tandblekning,suchi,kollat på julklappar,pysslat med Pluttis (MP) och tänkte faktiskt ta och titta på ett avsnitt av julkalendern på svt play nu:)


Det som är lite jobbigt e att jag är ganska känslig i tänderna nu..det ilar om jag dricker kallt. Men det ska ju lägga sig!


Om det inte är allt för kallt i morgon så skall jag rida:) ska bli så himla skönt.



Ovido - Quiz & Flashcards