jennifermthunell

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 17 december 2010 19:16

Jag spräckte läppen nu på kvällskvisten..jävla skit. Hoppas svullnad och allt lägger sig till i morgon! Fan vad den värker..men jag har ju fårr läppen spräck förr så det e ju inget nytt.

Så ett tipps just nu är att inte ringa mig, eftersom jag inte pratar direkt bra!


Täckena var verkligen snöig men de hade hållt tätt. MP hade täcke + halstäcke i dag, vilket var riktigt bra!


Nu blir det nog myspys här hemma, lite pälsvård och vila upp sig inför morgondagen!








KS

Av Jennifer- Maria Thunell - 17 december 2010 16:52

Ja då sitter man här på ks...barnen har snart gått hem efter en lyckad avslutning..


Har bara fyra ungar kvar:) de är ganska lugnt och skönt! Passade på att träffa Arne en sväng...pratade om utgången i morgon.


Snart blir det att fixa i stallet! Ta hand om blöta och snöiga täcken.


Nåja över änd ut!

Av Jennifer- Maria Thunell - 17 december 2010 09:03

Vaknade för ett tag sen, der var Shadow som hoppade upp i sängen och kröp ner under täcket för att sedan väcka mig med att slicka mig i ansiktet.


Idag är jag sådär illamående, misstänker att min allergi har börjat komma tillbaka. Sist var jag ju allergisk över vintern men sedan släppte det. Undrar vad det beror på? D-vitaminen på sommarn kanske hjälper till?


Ska snart hoppa in i duschen och förbereda mig för avslutningen på en del av mit prójektarbete. Ska bli riktigt nice. Men vette fan vad jag skall äta till frukost i dag... Mineralvatten och en tomat kanske, är inte ett dugg sugen på riktig frukost.


Idag blir det pälsvårdar dag! Visserligen borstas dom ju varje dag, fasst idag skall jag gå igenom dom grundligt och titta så att det inte finns några tovor efter täckena.

Ovido - Quiz & Flashcards