jennifermthunell

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 2 december 2010 19:04

  

(Tagen från googel)


Änglar syns inte men dom känns.

En lycka i kroppen, jag vet att du är omhändertagen på andra sidan. Hade svårt att släppa taget om dig. Du såg mig i ögonen och jag kände att du sa farväl.


Jag gjorde allt, jag ville göra mer. Du har bidragit till den jag är idag. När alla svek så fanns du där. När alla skrek så lyssnade du.


Får fortfarande panikångest ibland när jag blir påmind om dig. Vi hade så mycket mer att ge varandra. När jag kommer vandrandes över regnbågen med armarna utsträckt, tar du emot mig då? Du kämpade in i det sista, för att inte släcka livets gnista. Älskar dig fortfarande.


Jag kvävs av smärtan att ha förlorat dig. Du är min ängel, jag var previlegad som fick låna dig från himmelriket några år.

Av Jennifer- Maria Thunell - 2 december 2010 17:09

Hade ingen motivation i morse men klev upp iaf. 20 minus och utkylt hus var inte kul men så fort man kommit i gång känns det bättre.

Under morgonpromenaden känndes det som att jag hade sprutat botox i hela ansiktet...det var helt orörligt av kylan.


Hade ju tänkt att jag skulle ha gått i skolan i dag men ångrade mig, vill inte bli stående mitt ute i skogen i ett utkylt tåg med min rygg. Något som gör mig frustrerad är att jag har försökt att få kontakt med en lärare i flera dagar men inte fått någon respons.


Jag känner mig lättad över att alla psykologi uppgifter är inlämnade men endå så känner jag mig stressad och vill få hem uppgifter att göra i de andra ämnena oxå.


I morgon är det PYSSEDLAG på KS och då skall vi göra något kreativt.

Annars har jag nog inga planer. Ska troligen baka lussebullar med bror och titta på någon bra film.

Om ryggen tillåter så blir det nog ridning oxå:)

Ska prova studentmössa på måndag, hoppas det inte blir inställt.


Har kollat på en ny dressyrsadel, enda kruxet är att jag inte direkt hittat något träns och kandar i samma färg. Så jag avvaktar tills jag bestämt exaxt vad jag vill ha, det måste ju matcha;)


Har såååån idé torka när det gäller julklappar åt vissa personer...


När inte tabletterna gör att du ser saker på ett ljusare sätt så får du ta hjälp av livet som kan guida dig dit! Get High On Life

Ovido - Quiz & Flashcards