jennifermthunell

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 26 januari 2011 20:28

Ver så jävla trött i morse när jag vaknade...känns som om man inte har hunnit vakna när man sätter sig på bussen. Hur som hälst så älskar jag tillvaron nu.


Var ute och körde "trasten" på en härlig sväng i dag:) Solen sken men det var faktiskt endå lite kallt.

Håller på och funderar på om jag är på väg att bli sjuk, har frossat flera nätter och nyser lite och så. Känner liksom ingen ork.


Jag har även lyckats gör illa mig för någon dag sedan, det är ingen fara fast det är lite jobbigt att jag spräckte läppen och att det vägrar läka ihop riktigt.


Är faktiskt riktigt trött nu. Ska bara gå ut med hundarna, kolla till kaninerna och träna lite..sedan blir det sängen:)

Ovido - Quiz & Flashcards