jennifermthunell

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 januari 2011 16:56

Ja detta ska då föreställa våran jakthund. Hittade honom såhär och kunde inte låta bli att ta ett kort.  

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 januari 2011 14:00

Så jävla less jag e på att vara förföljd av otur... Tror jag skall kontakta någon kyrka som kan hjälpa mig att driva ut dessa jävla onda demoner..hehe


Nå jag vet inte vad jag känner just nu, känner mig INTE rädd för att ge mig upp i sadeln så fort benet e bra men jag har liksom inte hunnit smälta detta. Tänker iaf passa mig för att rida ponnysar i fortsättningen...man sitter stabilare på storhästar!


I natt så "åkte" jag iväg i mina drömmar. Träffade en person som har dött, möttes av sån värme och kärlek. Det kändes som om vi äntligen fick ett avslut. Vi sa det vi inte hann att säga och ett lugn infann sig i kroppen. Så jävla lycklig att jag fick "träffa" () igen och andas in () doft.


Tänkte passa på att visa det jag köpte i fredags:)  

     

  

Ovido - Quiz & Flashcards