jennifermthunell

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 7 januari 2011 18:00

Lite så jag känner, behöver verkligen lite lycka nu...lite mer frammåt liksom.

Har ni någon gång kännt att det lixom ligger "ett hårstrå" i halsen och att du så fort du hostar vill spy? Lite så känner jag.


När jag tog in MP idag så upptäckte jag 3 små sår när jag visiterade henne. Misstänker att någon av de andra har sparkat/bitit henne. Ingen fara iaf. MP fick boxen nyströdd i dag, så jag misstänker att hon kommer att vara spånig från topp till tå i morgon:p


Skulle ju ha ridigt (H)´s ponny i dag men var så dålig i morse när jag vakna, så jag är rädd att jag ska bli ännu mer förkyld och att det skall sätta sig på lungorna om jag skulle ridigt. Är le på denna förkylning nu...alla påmminer mig hela tiden om att ta det lugnt. Visserligen e de bra men lite irriterande i längden.


I morgon ska jag städa/sortera och möblera om i sadelkammaren:) Tror det kommer bli riktigt nice. Man kan ju städa i sin egen takt liksom.


Över änd out



Av Jennifer- Maria Thunell - 7 januari 2011 12:42

  

Bara mysdag i morgonrocken idag...febrig och ont i halsen. Har städat upp här hemma en del! Behövdes verkligen.


Ska snart åka och köpa lite spånbalar!

Ovido - Quiz & Flashcards