jennifermthunell

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 januari 2011 23:16

Min ögon make-up remover är snart slut. Måste lägga en ny beställning snart.


Nåja nu blir det sängen, natta shadow och läsa klart en bok av Mia Törnblom!

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 januari 2011 22:11

Som sagt var jag till stan med bror i dag:) Riktigt skoj hade vi!

Blev till att shoppa en hel del, bla. ett nytt långspö som jag ska ha när jag jobbar från marken. Även ett nytt och slitstarkt Buccas sadelöverdrag..äntligen:)


I morgon så blir det som sagt att försöka hjälpa (H) med sin ponny:) Och på kvällen blir det vinkväll hos bror:)


Här kommer några bilder från idag.


  

Bror e underbar och bjuder på donken:)

  

De omtalade tomtestugorna...

  

Okay..hehe låter bilden tala för sig själv:)

  

 Fördrev tiden utanför pressbyrån.

  

Något uttröttad bror på väg hem:)


Ha en bra kväll:)

Över änd out

Fix

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 januari 2011 10:32

Nu e jag färdigfixad och taggad för shoppning med bästaste bror:)Måste in på HÖÖKS och Grangården och lite annat..måsta kolla på kläder oxå! sedan lär jag vell beställa en nytt skär till min Huvud/ben klippnings maskin.


Ha det bäst:)

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 januari 2011 09:04

Bloggen laggade igår...så det blir till att lägga ut bilderna idag.

Helklippte MP igår. Jävlar vad surig hon var, blev sparkad så jag for in i väggen.

Men här kommer lite bilder iaf:)



     

Ovido - Quiz & Flashcards