jennifermthunell

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 24 januari 2011 18:46

På första passet i dag så körde jag Vavva:) Fan vad kul de var. Men Vavva tyckte att kallbloden framför, travade så sakta...Vavva är ju ett varmblod med långa ben så det är ju ganska självklart.


Knatade även över med en av hästarna till kliniken idag, en erfarenhet rikare:)

Masserade oxå en häst.


Annars var de bara de vanliga sysslorna, mockning, fodring, sela på/av etc.

Ulf kom 3.a i norge i helgen:) Skoj va?


Är så jävla trött hela tiden, från morgon till kväll liksom. Måste börja äta tillskott. Tog megnesium och multivitamin i dag, så jag hoppas att jag får nått resultat fram över om jag fortsätter äta de.


Idag skickar jag extra omtanke till min lillebror...-i morgon måste han göra något jobbigt! Tänker på dig.


Över änd out

Ovido - Quiz & Flashcards