jennifermthunell

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 23 januari 2011 16:09

Red MP i ridhuset i dag! Hon var kanonfin i traven men däremot var han bråkig i galoppen. Slog bakut en hel del! Krossade skärmen på hjälmen när hon nockade mig. Men självklart fortsatte jag, i vänster varv gick de super till slut och sedan när det var dags för höger slog hon bakut och bockde direkt efter (inte likt MP) och då for jag av. Typ som en kaptensvändning i luften, landade på knä och höll kvar tyglarna..hehe


Men för övrigt så var hon kanon. längde fint i sidvärtsövningarna. Är otroligt nöjd över denna häst!


Nu ska jag ta in Shadow och Tyson från rastgården.. sedan ska jag ta in MP,för efter det ska nämligen jag och Shadow åka till min lillebror och hälsa på honom och Shadows mamma Lady:)


Ha en nice kväll allisammans:)

Ovido - Quiz & Flashcards