jennifermthunell

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 10 januari 2011 17:52

Skrotis är Shadow´s nya smeknamn:) Han kommer nämligen bärandes på de mest underliga sakerna. Oftast kommer han med ren tvättade kläder, ved och inte allt för sällan tv-dosor. Han biter inte i dom utan går bara runt och bär på sakerna och ger dom till mig:) Han gillar att ha saker att bära på och att springa och hämta saker.


Har ingen ork, kontaktade hälsocentralen men fick ingen tid...De sa att det var ett virus som gick just nu och det ända rekomendation jag fick var att ta det lugnt, sova hålla mig ifrån kylan. Men e jag lugnare än vad jag är så slutar jag ju andas jue. (ler)


Sedan missade jag tydligen att de hade ringt eftersom jag har ljudet av på min mobil. Men jag menar VA FAN, jag ringer ifrån ett hem-nr så då kan de vell ringa upp på de oxå!?


Var det någon mer än jag som inte kunde sova i natt, hade frossa och var konstig i halsen så jag läste ut boken "SÅ DUMT" av Mia Törnblom.  

Men kunde ändå inte somna så jag började läsa "SJÄLAKISTAN"  

Läste ganska långt i boken eftersom den var så bra:) Men lyckades ändå inte somna. Sista gången jag kollade på klockan var den 03:30. Då bestämde jag mig för att jag MÅSTE somna..men det funkade självklart inte!


Sedan blev det till å kliva upp kl 6 som vanligt men konstigt nog var jag inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Hela dagen i dag har varit konstig, frossa från och till och feber mm. e less på dessa virus!


MP njuter verkligen av det milda vädret vi har fått:) Nu räcker det med vintertäcke med hals utan att hon skall frysa. Hon slipper ha lager på lager. Hoppas bara att det milda vädret håller i sig och att jag blir frisk snart så att jag kan börja träna henne ordentligt.


Satt och kollade på olika youtube filmer och fastnade självklart på en massa dressyr filmer.


Underbara läsare:) Tack för alla kommentarer och frågor!


Ha de bra så länge:)

Ovido - Quiz & Flashcards