jennifermthunell

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 18 januari 2011 16:25

Håller på att förbereda mig inför kvällen möte! Har en del jag vill ha sagt.


Blandat med allt pluggande så har jag planerat inför kommande period. Tur nog så har jag hunnit läsa lite bloggar oxå!


Ska snart ta in MP! Men bloggar efter mötet.

Av Jennifer- Maria Thunell - 18 januari 2011 12:30

Sitter just nu och pluggar lite! Hoppas att jag snart skall bli färdig med denna sak. Religion är vell inte något jag direkt tycker e kul!


Ikväll blir det möte på KS. Hoppas att viktiga saker tas upp då!

Ska ju som sagt anmäla mig till en utställning men personen jag skall maila för mer info e ganska seg när det gäller att svara!! Så jag sitter och väntar på att jag skall få ett mail snart. Eller så e det vell något annat som krånglar, kan ju vara mailen och så.


Tack alla som läser min blogg!





Ovido - Quiz & Flashcards