jennifermthunell

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 januari 2011 21:53

Var nyss ut och gav kaninerna sista kvällsmålet:)  

Sedan blev det en promenad med hundarna...tänkte passa på att visa hur mycket snö vi har!  

Nä nu skall jag nog gå och ta hand om mig själv lite, en varm dusch och inpackning mm.

  

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 januari 2011 19:57

Satt och tittade på trav i dag när jag åt (ovanligt..not)! Riktigt skoj och man får sån längtan att ta upp den biten igen!

Visserligen så såg ju alla kuskar ut som lermonster pga. underlaget men det såg ändå härligt ut!


Ni som har följt min blogg vet ju att jag har varit rejält förkyld. Och nu har jag ju som sagt konstaterat att det håller på att ta om igen:( Så jävla irriterande!


Så dagen har spenderats framför tv:n! Skulle ju ha fixat i sadelkammaren men skjuter fram det till i morgon eftersom jag endå måste klippa lite häst! Så jag tar det i samma veva liksom! MP´s sår hade dragit ihop sig jättefint i dag:) Konstaterade att MP verkligen e i behov att ett nytt stalltäcke nu! Hälst ett med 300-400grams fyllning. Just nu så står hon med tjock fleece+ 300grams stalltäcke.


Håller på att kolla runt på olika häst -utrustnings sidor. Är bl.a i behov av nya stigläder till hoppsadeln! Var och kollade i en butik som sålde stübben produkter men tyckte att deras stigläder var så torra och liknade papper till konsistensen. Jag som brukar gilla stübben, men det kan ju ha varit ett mondagsexemplar.


Just nu äter hundarna kvällsmålet och sedan blir det till att kolla på tv.


Över änd out



Ovido - Quiz & Flashcards