jennifermthunell

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 24 november 2010 18:20

Ringde kliniken i dag för att få kostnadsförsla´g och rådgivning gällande pluttis. Vi kom fram till att vi skulle boka en passande tid för ultraljud och sedan aventuell hälta-utredning. Har en sånn där ont i magen känsla...tankarna vandrar fram och tillbaka. Får kanske återuppleva Julen 2008 fast i ny tappning, 2010. Huvva,.. nää vill inte tänka på de nu!


Otroligt trevlig veterinär jag pratade med! Nåja vilket jävla busväder sverige har fått... fortsätter det såhär så tar jag min nog inte till plugget i morgon.

Om jag nu tar mig iväg i morgon så får jag hoppas på att vädret lugnar sig så att det inte blir några förseningar...Hovis kommer ju och jag vill ju självklart vara med:)


Har fått magnetröntgen men bara för ländryggen och dom lovade mig hela ryggen så i morgon skall jag ringa och i frågasätta dom. Tyvärr måste jag åka längre än beräknat då jag fått tid på ett annat sjukhus än planerat.


över änd ut

Ovido - Quiz & Flashcards