jennifermthunell

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 4 november 2010 17:57

  

Bland annat detta kortet passade jag på att ta när det var "modell för en dag" på Kulturstjärnan. Igentligen så skulle jag inte ha tagit något kort utan var där för att sminka och styla. Men det var tid över så då hoppade jag in framför kameran.


Annars kan man vell säga att jag är förföljd av otur. Inte nog med att jag känner mig allmänt ledsen och nere så har troligtvis snuttis senskada gått upp igen. Märkte det ikväll. Men hon haltar inte så vi väntar och ser. Kanske skulle ta och beställa en "travar" röntgen så vi får se hur det ser ut.


Jag vet inte vad jag skall göra om senskadan hela tiden skall göra sig till känna. Hon har varit öm/halt från och till i sommar. Så fort hon är igång ordentligt känner hon av benet. Man vet inte hur man skall göra...låte hon stå så att det verkligen har chans att vila eller köra på och se om hon håller.


Hon äter ju bl.a MSM, c-vitamin och står med Back on Track när hon har problem. I början så hjälper det men det vill sig inte hela vägen liksom.


Troligen så står jag nog inför ett tufft beslut när det gäller henne. Men som sagt så får vi vänta och se vart det bär.


Har ju inte skrivit så mycket, orkar ingenting. Är liksom apatisk på ett sätt, känslokall.


Men i morgon bär det av på shopping. Jag och Martin ska in på Body Shop  sedan bara vara.


Tack till min "hemliga beundrare" det glädjer mig. Men e du en tjej så vill jag tala om att jag absolut inte är laggd åt det hållet.


över änd ut





Ovido - Quiz & Flashcards