jennifermthunell

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 14 november 2010 18:20

Hehe lite sjukt nog så ser jag faktiskt fram emot att få gå till skolan:) Fast jag lär nog vara lite seg i huvudet pg.a alla smärtstillande.

Hur som haver så var pluttis ben bättre nu...men inte tillräckligt bra   men lite magi gör ju susen:)


Skall faktiskt ta och utfodra kaninerna nu och sedan ta en sallad (igen jag vet) eller något. Jag håller nog på att förvandlas till gräsätare.  


Men efter det ska jag nog hjälpa mamma en sväng och även ringa lite samtal.

Funderar på hur mycket jag måste klä på Shadow i morgon, det beror ju på vädret. Måste spana in YR.NO en sväng. Vill ju inte att hanns långa päls skall bli risig eller förstörd  


Tack för att ni läser min blogg:)


Över änd ut

Av Jennifer- Maria Thunell - 14 november 2010 16:13

Har kommit fram till att de inte alls tänkte på 60 -talet. Har inte gått något vidare i dag. Hittade igen röret men nu krånglar det bara...men det kommer troligtvis att lösa sig i morgon:)


Vi gjorde något tråkigt i dag, tog bort hönsen...men dom blev iaf 6 år.


Dagmatten ser fram emot att ha Shadow i morgon:) Hon hade köpt en tygboll som han kunde leka med.


Måste bara tala om att hundkexen vart riktigt god:) Shadow (finsmakaren) gillade dom faktiskt.


Mitt Hundkex Recept:


3 dl vetemjöl

2 dl grov mjölmix

1 dl mjölk

2 ägg

2 tsk bakpulver

2 tsk socker

1 msk vaniljsocker

3 msk sesamfrön

2 msk rapsolja

2 dl havregryn

 

Ugn 200 grader.

Forma degen till lagom stora kakor (anpassa efter hunden)

Iägg på en plåt. Grädda i ugnen tills dom blir gyllenbrun

 

Åt nyss en god kyckling sallad. Mummms

Skall snart kolla till Snuttis ben igen.  Bloggar mer sedan.


Över änd ut





Av Jennifer- Maria Thunell - 14 november 2010 12:53

ja det kan man ju fundera på. Hur fan tänkte dom när de la ner ett utloppsrör från våran brunn. Vi letar och letar men hittar det inte...


Snuttis mådde lite bättre i morse som tur var´:)

Idag skall jag ladda upp mig inför skolan så att ryggen håller. Ska prata med Shadows dagmatte också eftersom han skall dit i morgon! Så jag hoppas innerligt att det finns sittplast på tåget i morgon så att han och jag slipper att stå hela vägen. Det är ju inte så långt att åka men endå.


Måste tyvärr fixa lite nu men bloggar mer sedan.

Tjingelling

Över änd ut

Ovido - Quiz & Flashcards