jennifermthunell

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 12 november 2010 09:09

Ja jag kan ju säga att det var tur i oturen att kofångar´n var rostig. Den blev typ intryckt i bilen. Och det var en himla tur, annars hade vi nog fått renovera och bytt ut lite paneler.


Måste bara tacka alla läsare. Jätte roligt att ni läser min blogg!


Sitter just nu och morgon myser med hundarna. Vaknade på världens bästa sätt i dag iaf. Shadow hade krypit in under täcket och tittade nyfiket på mig när jag vakande. Idag kommer jag att vara på KS och pysseldag för de mindre barnen. Det är en del av mitt projekt i projektarbetes delen i skolan. Hoppas bara att ryggen håller.


Nåja nu står en rykande varm soppa och väntar på mig i köket, hade


Över änd ut

Ovido - Quiz & Flashcards