jennifermthunell

Alla inlägg den 17 november 2010

:)

Av Jennifer- Maria Thunell - 17 november 2010 13:30

Av Jennifer- Maria Thunell - 17 november 2010 12:59

  



Idag är den en sånn där dag då allt känns så konstigt. Jag saknar min underbara Harald som tyvärr fick gå till trapplanda 2008. Han går säkert där och betar på dom evigt gröna ängarna och förhoppningsvis har han inte ont längre. Jag lägger ut en bild på honom.


Har ni kännt att hjärtat kan värka och göra ont, precis som att hjärtat håller på att förtvina och gå sönder? Det är så jag känner varje gång jag tänker på honnom. 


Nåja nu skall vi gå över till ett lite roligare ämne kanske... Jag trimmade Shadow i dag för pälsen börjar bli bli yvig. Ni skall bara veta vad lång hanns päls har blivit och för hoppningsvis så är han fyllpälsad innan han fyllt 1år:) Hans tassar blev verkligen söta, små och fina:)


Just nu sitter jag på hastnet.se och kollar på annonser. Skulle behövaen dressyrsadel med normal bom på så det är det jag är ute efter. Tänkte att så fort min rygg e bra och magnetröntgen är gjord(biskbråck) så kall jag komma igång och träna Hingstebus oxå. Enda problemet när jag rider honom e ju att jag har så långa ben men han verkar inte lida av det iaf.


Vart faktiskt erbjuden ett jobb som hästtränare efter att jag jobbat några månader i sommar på(..) Men ryggen får ju som sagt avgöra... Men när jag blir fräch igen så finns det ju ingen brist på hästar att rida. Så förhoppningsvis så kommer jag igen ganska fort.


Vädret är verkligen rått och kallt idag. Det biter i rejält när man e ute med hundarna. Nu e det iaf. bestämt att Hovis kommer på torsdag nästa vecka. Blir nog ett besök GG för att köpa skor, lagret börjar nämligen att ta slut. Har fortfarande inte hittat något sadelskydd jag gillar men skall vell passa på att titta då.


Ska ta och göra mig en salld nu.


Vart har min hemlige beundrare tatt vägen;)?


Över änd ut


Ovido - Quiz & Flashcards