jennifermthunell

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 11 november 2010 15:58

  

Kände att jag ville lägga ut den här bilden som jag tog för några år sedan.


Har ni tänkt på att man i efterhand kommer på att man hade kunnat gjort saker annorlunda? Man behöver inte ångra det man gjort men ändå känna en viss ångest över att man inte gjorde annorlunda. Tanken slår mig ganska ofta...- gör jag det här för min skull för att det verkligen är något jag vill göra eller gör jag det va en annan anledning, för att någon annan vill?


Jag tycker att alla borde känna efter vad dom egentligen vill, annars blir man lätt vilsen.

Man lyssnar på ena...gör som den andra, borde göra som den tredje enligt den första.  Men om du då får frågan vad du tycker så kan du inte svara.


Hoppas detta är en tankeställare ellr uppvaknade för någon:)

Av Jennifer- Maria Thunell - 11 november 2010 13:29

Ja det är så det känns, antagligen baraför att det har kommit så mycket snö. Men Shadow gillar detta. Släppte honom lös så att han fick springa bäst han ville. Och vart tror ni att han springer....- jo där det drevat som mäst med snö. Han gömde huvudet under snön och plöjde sig fram som en misil.


Men görat efteråt var dock inte så kul, fick tina upp snöklumparna ur hans långa utställningspälls med en hårfön. Visserligen så gillar han ju fönen, han somnade på trimmbordet.


Några som däremot inte gilla snön är kaninerna, inte för att dom fryser utan för att det drevar in snö på maten.

I morse när jag vaknade fick jag en smärre SHOCK. Det stog en bil inkörd i huset. Var tvungen att kolla vad som händ men det var inget allvarligt. Fick berättat för mig att * skulle åka i morse och då hade bilen fått nå fel så den drev inte som den skulle...varpå *for rakt in i huset. Ska dra loss bilen ikväll.


Pratade med Shadows dagmatte i går och det beslutades att han ska dit på måndag. Hoppas bara att den inte har snöat mer då.


Jag har ju som sagt lagt på mig några trivselkilon...som nu skall bort 1 kilo borta och 9 kvar. När dom är borta så kommer allt att kännas lite bättre. 


Sen vill jag bara SKÄLLA på alla (ursäkta uttrycket) idioter som bor i den här delan av landet och som inte har satt på vinterdäck på bilen. Man kör inte 30 på plogad 70 väg...OKAY. så se till att byta däck.


Till veckan skall jag som sagt börja handla julklappar...vet inte vad jag skall köpa, trotts att jag har försökt skriva en lista.


Dom jag vet vad jag skall köpa till är:

LADYJANE

SHADOW

TYSON

MAMMA

Har loksom lite ideé torka.


Nä nu skall jag ta å äta en god sallad.

Över änd ut


Ovido - Quiz & Flashcards