jennifermthunell

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 november 2010 20:17

Ja så känner jag mig nu:)...Duktig... Ena vovven har fått massage. Jag har vikt ett berg av tvätt och fixat i städskrubben. Biggest Loser på tv;n får mig faktiskt att motstå en nötkaka, så nööjd.

Men min rygg e åt helevete efter allt fixande.


Ska ge kaninerna deras vitaminsprutor nu och sedan ta det lugnt.

Blir ju som sagt frisörteknik en sväng i morgon om ryggen tillåter och eftersom jag har sömnproblem måste jag nog varva ner och stressa av i tid.


tack alla ni som läser min blogg.  Men glöm inte att besöka min hemsida, ni kan kontakta mig där ifall det gäller klippning av häst etc.



Av Jennifer- Maria Thunell - 8 november 2010 19:07

  

Yippie!!

Snuttis var bättre i benet i dag:) Ett stort tack till den som kom på hur man gjorde Back on Track.


Hon har under dagen stått lindad med BoT paddar och nu under natten har hon BoT stallbandage. Otroligt bra produkter som starkt kan rekomenderas:)


Tog in några Cabejo paddar som jag skall tvätta. Dom funkar faktiskt att använda de få gånger mina BoT grejjer tvättas.


Superglad blev jag när jag insåg att det vid mina sadlar nu fanns en sånn där grej man kopplar till elutaget som skall skrämma Möss. Hatar verkligen dessa skadedjur.


Nu skall jag ta och logga ut...


Över änd ut












     

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 november 2010 15:51

Ta me fan att mangon växer som det knakar. Fick flytta den idag så att det kan växa utan att fastna i gardinen. Kommer för hoppningsvis att bli ett riktigt fint träd.


Var ju hos läkaren i dag och blev sjukskriven till årsskiftet...Men som tur var så kan jag få arbetsträna, dvs. vara i skolan ibland. Men man mår ju lite piss endå eftersom jag har insett att jag inte kommer orka att ta igen allt.


Jag bloggade inte i går eftersom jag konstigt nog fastnade framför Bingolotto. Där satt jag men en lott i ena handen och en trött vovve i knät och bara myste.


Renade min tinktur i dag...har druckit den innan då den inte var riktigt silad men nu när hästen skall få så vill jag inte att det är några växtdelar kvar.

Det funkar verkligen:) Tror kanske att hon inte tycker att det smakar jätte gott men det kan ju alltid kompenseras på något sätt.


Blev ganska överraskad i dag...men det är privat eller vad man skall säga, än så länge iaf. Så det är kanske inget jag ska skriva här nu. Men ni får hålla ögonen öppna.


Shadow träffade sin dagmatte en kortis i dag:)


Sedan har jag ett problem, någon som vet var man kan köpa ett sadelskydd som håller. Alla jag har verkar vara för små för min dressyrsadel eftersom dom går sönder. Någon som vet var man kan köpa ett som håller? Det är en dressyrsadel med djup sits, stora knästöd och långa kåpor...det är vell kanske just därför dom blir för tajt. Jag har ju inge problem med skyddet till hoppsadeln.


Imorgon blir det skolan en snabbis för att lämna sjukintyg+ eventuellt handla till pusselfredagarna på KS.


Jag mår så illa nu att jag måste sluta skriva innan jag spyr.


över änd ut


Ovido - Quiz & Flashcards