jennifermthunell

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 november 2010 18:23

Vad kul att så många läser min blogg:) Dagen i dag var väldigt bra... Var kul att gå runt på stan lite.


Sitter med tända tjus i kring mig nu, det är väldigt rogivande. Helt plötsligt så fastnar man med blicken i lågan och låter sig svepas med.


Måste hur som hälst ge Martin ett stort tack för att han är en så bra kompis. Underbar person som verkligen lyssnar och förstår. 


Hmh annars finns det vell inte så mycket att säga. Funderar hur det blir kring jul, vill ju ha med mig voffsen oxå. Vägrar att fira jul utan han.


Ja nu återstår det att äta, känner mig riktigt äcklad av att se mat. Konstigt nog så åt jag ju tidigare i dag men nu har jag ingen hunger längre. Har lärt mig att det kommer och går. Vet ju om att jag bara skall äta om jag blir sugen och då skall jag bara äta det jag vill ha. En gurkbit lockar faktiskt.


Ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards