jennifermthunell

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 november 2010 17:43

Fick nyss reda på att det blivit domarändring på en unställning som vi e anmäld till...det är nog både bra och dåligt. Hon dömmer iaf bra:) och Shadow har fått ett jättefint omdömme av henne då hon dömde honom en tidigare utställning:)

Av Jennifer- Maria Thunell - 16 november 2010 15:30

Vaknade i morse med en 7-jävla värk i bihålorna. Ni som känner mig vet ju att jag har problem med dom...


Nåja grannen kom över med en grävmaskin i dag så att vi kunde fixa med röret. Äntligen blev det fixat lixom och vi kan känna oss lugn. Det var riktigt trevligt att äta frukost i dag:) gjorde nämligen det med min gamla tränare, tro det eller ej så vart det inget direkt prat om hästar...eller jo lite prat om dräktigheten och så men inget annat.


Underbara Shadow vart lite mys pys sugen i dag så han gick och hämtade en "snutte-filt" och la sig i mitt knä och myste. Det är så otroligt skönt att han är så lugn och trygg. Snällaste valpen jag har haft, men så kommer han ju från en bra kennel oxå  Kennel Some Girl´s hundar brukar vara stabila, väloppfostrade och trygga. Vänta bara på att se om han får mammans temprament när han blir lite äldre. 


Gjorde misstaget i helgen att köpa ett för stort täcke åt honom...fattar inte hur detta företag tänker när dom syr och märker täckena med storlek.

Om någon vill köpa så är det bara att höra av sig!


Jag vill tacka en av mina kusiner som har skickat önskelista iaf:) Längtar till jag får träffa hela släkten och alla hundar kan leka av sig.


Tack alla läsare:) ni e underbar!

Skriver mer sedan,


över änd ut



Ovido - Quiz & Flashcards