jennifermthunell

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 13 november 2010 20:45

Till dig som backade på oss i dag. Dra åt H-vete, se dig för ditt jävla päron- du borde inte få ha körkort.


Den där oturen som hela tiden förföljer mig. Pluttis var dåligare i benet i dag, skall ringa kliniken till veckan för att bestämma en tid att ultraljuda henne. Fattar inte varför det skall komma och gå, men misstänker en pålagring.

Huvva det måste gå bra, vill inte tänka nå annat.


Men man måste ju ställa in sig på olika utgångar, det e ju så. men tycker att det är så orättvist  

Men tyvärr så känns det som att det inte kommer att få en bra utgång eftersom det beter sig som det gör. Jag kan ju inte ha en häst jag inte kan rida, det går ju inte. Ont i magen får jag när jag funderar på hur det kommer att gå och vad det kan vara. 

Visserligen har jag ju hingst-e-bus jag kan rida men jag är ju igentligen för lång.


Men nu kan jag ju ändå inte rida pg.a ryggen men den kommer ju att bli bättre och läkarna lovade ju att jag kan fortsätta att arbeta med hästar när det läkt ut. Och då vill jag ju ha en häst att rida.


Nåja , det possitiva var att jag köpte nya vinterstövlar och filtkappa i dag. Det var riktigt nice att det var rea på stövlarna för de kostade kan jag ju säga...

Shadow fick några nya pipleksaker också och Tyson fick vell vara med på ett hörn men han tycker att det är jobbigt när det piper.


Sitter faktiskt just nu och tittar på "så mycket bättre" ett riktigt nice program.


nåja över änd ut  

Av Jennifer- Maria Thunell - 13 november 2010 09:14

Idag skall jag nog baka lite hundkex:) Hoppas bara att min finsmakare Shadow tycker om dom...annars så får Tyson äta upp dom.


Måste sömma om pluttis idag och lägga på snösulor...men min rygg lär vell spy.


nä nu ska jag in till stan med mamma lite bloggar om det sedan...hade

över änd ut



Ovido - Quiz & Flashcards