jennifermthunell

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 15 oktober 2010 09:34

Ja det var så jag vaknade idag. Tessu Tyson envisades med att stoppa sina tassar i mina ögon. Han tyckte nog att jag skulle gå upp.


Idag har jag ingen hunger igen, vet inte vad jag ska äta. Har ätit en mandarin och det blev varken bättre eller sämre.


Funderar på att lägga mig i soffan och spela lite NFS MW eller nå. Det är en sån där halv dålig dag över lag i dag, känner ingen direkt motivation till att plugga,äta eller umgås med någon. Vill bara ligga kvar i sängen och mysa med hundarna.


Senare i kväll så ska troligtvis min prinsessa få på sig kandar och arbetas vid hand för att träna tramp.




Det är kul att det finns folk där ute som läser min blogg iaf. Ett stort tack till er som tar er tid att läsa.

Ovido - Quiz & Flashcards