jennifermthunell

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 12 oktober 2010 13:05

För alla som vill veta, kanske framförallt alla som på något sätt är sammankopplad med Shadow. Så kan jag tala om att det blev en otroligt lyckad helg. På utställningen blev vi 1a, Fick HP, Blev BIR och BIG 2a. En otroligt stolt matte sitter och skriver detta nu. Dock borde jag ha bloggat under heljen men var så himla trött och slut i ryggen. I lördag knallade jag över till grannarna eftersom jag hörde att det jammades för fullt.


Blev en rolig och lyckad kväll med Prog musik, god mat mm. Anledningen till varför dom hade fest var att Joel och Johannes hade fyllt år, GRATTIS!!

Men blev kortvarig där eftersom jag hade så jävla ont. Det var väldigt skönt att krypa ner i sängen den kvällen:)


Just nu laddar jag inför läkarbesöket och den troligen längre sjukskrivningen som kommer infalla...


Till helgen som kommer så bär det av ganska många mil, för då är det utställning igen. Då ska både Tessu och Shadow ställas. Jag har en himla tur som är omringad av så mycket bra folk som hjälper mig på utställningsplattsen så jag slipper stå,gå och bära så mycket.


Självklart hänger min fotograf med:) Han är GULD värd, han blir lite som en hjälpare,fotograf och bror samtidigt. Ta åt dig Martin!


  

Ovido - Quiz & Flashcards