jennifermthunell

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 oktober 2010 20:25

Ja det är så jag känner mig nu..off liksom. Känns som att jag inte vet nått liksom. Almänt snurrig.


Men till min stora glödje så var min pålle inte halt i dag. Så nu är det bara min tur att sluta halta, kanske skulle ta en häst dos av Metacam,hihi...

Det känns jätteskönt att det börjar räta till sig för min söötis. Så fort jag är bra i ryggen ska jag återuppta dressyrträningen igen. E så otroligt spänd på att se om seriebytena sitter lika bra som förr eller om de kanske till och med förbättrats på grund av hennes vila.


Något som är tur när det gäller min pålle är att hon faktiskt brukar bli dubbelt så bra efter en vilo period. Saker som bara är"ok" brukar bli "Bra genomfört liksom. Förstår ni hur jag menar.


Hundarna leker för fullt just nu så det är lite svårt att koncentrera sig på bloggen och skrivandet. Ska ta och lägga mig på spikmattan en stund nu..låg nyss och manglade mig själv med en bröd kavel..RESULTAT= tro på fan att de knaka men i helvete att det blev bättre.


Jag skulle behöva få tag på ramar till ett överkommligt pris...skriv gärna om ni vet vart det gåt att få tag på de. Över änd ut,

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 oktober 2010 12:54

Mådde piss i morse när jag klev upp. Mådde illa som om jag skulle ha druckit 3 dagar i rad. Hatar verkligen det här just nu. När jag väl tar mig upp ur sängen så hugger det till i ryggen. Då har jag ju inget val, i med MER TABLETTER.


Om jag mådde illa innan så är det ingenting i jämförelse med hur jag mår nu.

Försöker fresta mig själv genom att tänka på olika sorters mat,godis och frukt..men ingenting lockar. Snarare så kväljs jag.


Det är ju som sagt utställning nu 10/10. Och den måste jag ju gå på. Sjag får hoppas att ryggen är bättre...illamåendet kan jag leva med med ryggen kan dra åt helvete just nu.


Nä undra om jag ska njuta av att vi inte har strömavbrott i dag å ta en varm dusch kanske. Saknar verkligen värmen just nu.


Ni som känner mig vet att jag fryser i stort sätt hela tiden, och till er kan jag tala om att jag endast har Flanellpyjamas, duntofflor och 3 thermotäcken när jag sover.


Jag är faktiskt förvånad över att pållen inte har börjat frysa än, trotts helklippningen. Visserligen har hon ju tjocka täcken dygnet runt men hon brukar endå ha en tendens till att frysa för minsta lilla. Peppar,Peppar Ta I Trä.



Ovido - Quiz & Flashcards