jennifermthunell

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 4 oktober 2010 12:58

Jag har än så länge inte fått reda på vad röntgen visade man har ett nytt läkarmöte inbokat i nästa vecka. Ringde till min läkare och diskuterade hur jag mådde nu och så och han beslutade att sjukskriva mig fram till den 17.


Läkarna är ganska slarviga måste jag säga (dom jag har kontakt med) jag skulle få mer piller utskrivna och fick klart för mig att jag kunde hämta dom i fredags, men jag väntade till på lördagen för att vara säker på att receptet kommit till apoteket. När jag och mamma sitter i bilen planerar vi i vilken ordning vi skall uträtta ärendena i city. Vi bestämde oss för att hämta ut medicinen först eftersom det skulle gå så fort...trodde va ja.


Anländer till apoteket och väntar ett bra tag på min tur, när den vänliga expiditen reggade mitt lägg för att hämta ut medicinen fick jag klart för mig att inget recept var inringt...fan!! Hon var hur som hälst jätte trevlig och hänvisade mig till akuten där en läkare ganska omgående undersökte mig och skrev ut medicinen:)


Just nu sitter jag faktiskt här hemma i min nya hårfärg och granskar den noga, e så jävla ovan fast jag är endå nöjd med resultatet...är liksom trött på att vara allas lilla Barbie.


Denna tid som jag nu varit sjukskriven är jag faktiskt glad för att jag får lite tid för mig själv. Det är faktiskt tur i oturen att jag är hemma eftersom Shadow har en "spökålder" just nu och kan behöva lite extra stöd.


Men är rätt pirrig just nu, för jag ska snart bege mig till farbror tandläkaren  


Sitter faktiskt och funderar på vad alla mina läsare har gjort i helgen...??  



Ovido - Quiz & Flashcards