jennifermthunell

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 14 oktober 2010 15:18

Alltså jag fattar inte...varför ska min jävla rygg envisas med att göra så jävla ont. Igår var jag hos läkaren och blev undersökt igen, det hela resulterade i sjukskrivning fram till den 8 nästa månad. Ska även på återbesök då. Med mig fick jag mer "knark" och sömntabletter. Är så le på dessa piller- ta dom så mår du bättre...hmh jo tjena!! Det enda som händer är att kroppen har vant sig vid dom och att jag måste ta fler och fler för att få smärtlindring.


Ja,ja nu har jag tjatat av mig lite här. Har uppdaterat min hemsida i dag och laggt ut en bild på bettet som jag har till salu och även resultaten från utställningarna.


Idag har jag faktiskt hunnit med att städa och plocka här i min rövar kula. Blev faktiskt fint. Satte upp en ny lampa och dammtorka m.m men det var vell inte direkt en ambitiös städning eftersom jag inte orkade röjja ordentligt. Sitter just nu och klurar på en bra lösning på vart/ hur jag ska förvara mina prisrosetter...


RIDA, ja det kan jag ju så klart inte göra just nu men så fort jag blir bra så ska jag det. Har satt upp ny träningsplan med delmål som jag gärna vill nå innom beräknad tid!


över and ut



Ovido - Quiz & Flashcards