jennifermthunell

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 6 oktober 2010 19:45

Min hunger har avtagit mer och mer under flera dagar nu...vill verkligen ha den tillbaka. så alla ni läsare där ute kanske kan skriva ifall ni har något tipps på hur man får tillbaka den.

Jag tror att det har å göra med alla tabletter jag äter för min rygg. Det blir liksom som om kroppen "glömmer bort" att vara hungrig, någon som känner igen det?


Blir jag inte påmind om att äta så kan det gå en hel dag utan att jag kommer på att jag ska äta liksom. Nog med allt klagande...


Tog kontakt med Jula i dag och frågade om ett nytt skär till klippmaskinen. Tydligen så hade dom det i lager fast dom marknadsförde det inte i katalogen. Fick iaf till svar av en jätte trevlig kille att han antigen kunde skicka det till mig via postförskott eller leverera det utan extra kostnad till närmaste Jula butik, vilket skulle passa väldigt bra... så nu inväntar jag svar på hur många dagar det tar för dom att skicka från centrallager till butik.


Idag insåg jag att jag måste köpa nytt stalltäcke. Visserligen funkar det jag har men nu när hon kommer att behöva det så mycket så ska jag köpa ett nytt med hals. Är ju som sagt en väldigt frusen dam jag har. Håller på att leta efter ett till vintertäcke också, gärna ett med 400gr fyllning och halls. Men jag inväntar rätt tillfälle liksom. Det är ju bättre att köpa något man vill ha än att bara köpa för att köpa..


nä nu kom shadow in från promenaden.. över änd ut

Av Jennifer- Maria Thunell - 6 oktober 2010 16:05

Ja jag vet att jag är lite seg med att skriva å så..men besöket hos farbror tandläkaren gick bra.


Igår blev min min prinssesa helklippt. Hon var förvånadsvärt lugn, men morötter är ju toppen att ha till hands:) Ja efter typ halva klippningen bangade maskinen ut och som tur var hande en väldigt snäll person en att låna ut. Så det slutade med att hon blev klippt enligt planen:)


Nu har hon endast långt hår på huvud, kotor och en liten lapp på ryggen. Kändes skönt att äntligen få henne klippt.


Oturligt nog så fick jag ondare i ryggen igår kväll... men det blir nog bättre snart.


Vill ju bli okay så att jag kan anmäla mig till den nationella utställningen och även komma igång med dressyren på min pålle igen.


Ja nu ligger vovvarna och sover i var sin del av huset, måste göra något att äta så då lär dom vakna..hihi


Ha de så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards