jennifermthunell

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 28 september 2010 16:32

Nu sitter jag och räknar tiden, det är nämligen så att jag och shadow ska på kalas i dag. Det är Lady som fyller år och shadow vill så klart åka och fira sin älskade mamma..hihi.


Vi har fixat presenter och så men jag är lit orolig för hur det kommer att gå med min rygg. Men det är värt ett försök. Sedan blir det till att handla i samma veva, insåg idag att det var ganska tomt i kylskåpet.


Idag var jag även tvungen att ge Tessu Tyson massage när han kom hem från en tur, eftersom han var så stel och trött. Han ska även resa i morgon och blir borta ett tag så då vill man passa på att mysa lite extra.


Har lite funderingar på att göra nått riktigt sött och onyttigt ikväll, kladdmuffins. Det var år och dar sedan sist.


Skapligt arg jag blivit under dagen, det har fixats med elen så att från och till har vi inte haft någon ström. Avskyr när det är så, funderar på att konstruera ett egen findkraft här. Fast i mini format dådå..hihi.   


Imorgon så bär det av till röntgen, orolig som fan men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Skriver i morgon om hur det var, men får nog inte röntgenbeskedet samma dag men iaf.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards