jennifermthunell

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 25 september 2010 15:54

Jag känner just nu att jag gör en inre resa, men jag kan erkänna att jag inte har en aning om vart jag är på väg.


Svårt det där, veta vad som är bäst och göra rätt.


Sitter just nu och försöker göra lite i Religion A, men kan liksom inte konsentrera mig... Skulle bara vilja hitta på nått nytt ovanligt att göra. Åka någonstans kanske, och göra något jag inte brukar.


E så le på denna rygg nu. Jag har iaf kommit på en ny spännande hobby(mer om detta sedan)

Måste klippa shadow snart igen, håret växer:) Funderar på att göra det i dag men vet inte om ryggen orkar, kanske bara ska bada honom i dag och sedan klippa.


Den 28 bär det iväg på lite firande, köpte present igår:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards