jennifermthunell

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 21 september 2010 10:25

  

Grabben i full mundering för att skydda pälsen på utställningen.


Ja då var man sjukskriven i minst 2 veckor då...det är därför jag knappt suttit vid bloggen, det gör så jävla ont i ryggen. Men tänkte att jag iaf skulle göra ett inlägg nu. Att vara ung och ha problem med det doktorn tror är diskbråk känns piss. Jag kan inte bli någon frisör, men som tur är så finns det andra dörrar som står öppna.


På utställningen gick det super! Fick jätte fina lovord. Är super nöjd över min grabb.


Just nu har jag två utställningar att se fram emot den kommande månaden  

Ska troligen ställa två hundar på en av utställningarna, ska bli jätte spännande.


Nä nu måste jag lägga mig igen.


över änd ut

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards