jennifermthunell

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 27 september 2010 13:31

I morse när jag vaknade körde jag igång ett maraton av Kungarna av Tylösand. Mmmm..me like. Så jävla störtskönt program, leva livet precis som man vill och inte behöva oroa sig för något.


Igår kväll fick jag PM:et inför den närmast kommande utställningen. Verkade riktigt nice, längtar som fan. Jag sitter vell och hoppas på en 1. och BIR och det hade ju inte varit fel med fler titlar.


Nä nu har jag vell en hel dags pluggande liggandes i sängen framför mig. Så le på ryggen nu, men det känns som om det kanske är på bättringsvägen:) Men pillerna som jag fick utskrivna funkar inte längre, jag är liksom "imun" mot dessa.


Ush vad jag hade svårt att somna igår..låg vaken länge och sedan när jag håll på att somna så fick jag sms, och efter det så låg lill knodden och snarkade..men men, jag älskar honom så då gör det inget.


Hoppas att jag blir fräsch i ryggen snart för Kikkan kommer hem och då vore det ju kul med ett å annat krogbesök. Fast som jag mår nu så e det vell bara att glömma.


Nä nu blir det till att plugga lite å göra nå vettigt. Pöös hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards