jennifermthunell

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 8 september 2010 19:13

Ja man klev ju upp idag och tog sig i kragen, pallrade sig i väg till tåget och fick en rejäl överraskning när Matilda(stavade rätt nu) smsade mig och talade om att vi hade brännboll på södra i dag  . Vilken jävla tur att tag inte tog mina stilettklackar i dag var den första tanken som slog mig.


Nåväl, fick låna kläder eftersom vi skulle vara utklädda till fångar. Och brännbollen flöt på, visserligen var jag inte med. Pallade inte efter all feber.

Ja sen var det dags för mig och Tilla att bege oss ner till da city. Och självklart kom vi på tanken att vi skulle gena, varpå vi hamnade på Björnstigen. Där kommer vi utramlandes efter mycket om och men med handväskan i högsta hugg.


Vi uteslöt suchi så det blev första bästa tåg hem. Begav mig till stallet och började städa eftersom det var städdagar. Jag kan i efterhand säga att det var jävligt dumt att ta ut sig men jag är sånn. (Arbetsnarkoman som Stig brukar säga) Satt även och läste Misstänkt och Hundliv. Ett jätte bra repotage i hundtidningen, om att förbjuda kamphundar, fångade min uppmärksamhet. Jag blev sittande länge och kom fram till att jag är het emot detta! Ska vi förbjuda utlänningar också bara för att några begår kriminella/våldshandlingar?? (inte ras hatiskt menat nu)


Bestämde mig för att inte sjunga ikväll eftersom min hals är CP. Ringde till Arken istället och bad dom lägga undan ett färgschampo.


Saknar min Stefan  


Nä nu blir det till att lugna utställnings pirret med en lång hund promenad och Ken -Ring på datan.



Hej för tillfället


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards