jennifermthunell

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 7 september 2010 16:27

Ja då sitter man här hemma vid datorn med feber. Bestämde mig för att skaffa en ny blogg med lite vettiga inlägg i stället. Släppte precis ut Standing In The Shadow i rasthagen med Tessu.


Blev lite besviken i dag när jag insåg att ett program jag ville se på tv;n var en repris:(  Just nu laddar jag inför Utställningen till helgen, så peppad och nervös och för att inte nämna FEBRIG. Så le på dess förkylningar och Bronkiter. Fast jag har bestämt mig att vi är ostoppbara inför helgen, jag ska ställa oavsätt om jag har 40 graders feber!


Jag är lite sugen på Suchi...så i morgon får kanske Mathilda sin vilja igenom när jag helt villigt säger "ska vi äta suchi till lunch". Skulle tro att jag får ett väldigt förvånat ansiktsuttryck tillbaka.

På lördag kommer jag att ha en fotograf med mig, så jag skulle kunna passa på att fråga om han har lust att ta lite häst bilder någon dag framöver.


Nää ska nog chilla lite nu så jag pallar en dag i morgon oxå, orkar inte ligga hemma någon mer dag. Vill på stan och är även sugen på ett besök på Belle Visage...fast det får vänta ett tag:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards