jennifermthunell

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Jennifer- Maria Thunell - 9 september 2010 17:00



Ja då blev det dessa saker på Arken! Sitter just nu på världens dåligaste mat ställe... gissa, Donken! Martin har just nu konstaterat att jag äter mer än han, hmh illa 


Så nu så bär det vell av in till stan igen. Floka runt på navet lite och sedan bege mig hemmåt. Har just konstaterat att jag kanske ska ner till stockholm 1 till 3:)


Ja nu loggar jag ut...över änd out!

Av Jennifer- Maria Thunell - 9 september 2010 10:33

Ja då sitter man här igen...Fingrarna löper över tangenterna och hjärnan jobbar för att ta in den information som sägs. Just nu läser jag Reilgion A och vi har haft diskusions tid gällande att tro och inte tro och hur vi ställer oss till den frågan.

Längtar till att lektionen tar slut så att jag, Matilda och Martin kan gå och äta suchi  

Sen har man funderingar kring hur jas ska rösta. Alla dessa partier som finns, något bra och något dåligt med alla. Kanske ska ta mig en titt in på på allians lokalen när jag endå ska äta lunch. Vem vet, kanske blir jag vettigare av det!?

Vad ska ni RÖSTA PÅ OCH VARFÖR? kommentera gärna.


Som jag sa igår så ska jag köpa nytt schampo till salle idag:) och Martin är snäll och följer med.


Challoj!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards