jennifermthunell

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 5 februari 2011 15:15

Igår gick Lotus Esprit lopp. Han sparng i lopp 11, sista loppet så det blev lite sent. Därför kände jag inte för att blogga. 


Lotus hade spår 8 men avancerade bra och det slutade med en 6.e placering. Vi allihopa är iaf jättenöjda!


Kom nyss in efter ett ridpass. Det blev konditionsträning på MP. Jag insåg att jag måste köpa en kortare sadelgjord. Snart snurrar sadeln runt..hehe Jag har högst upp på alla sadelgjords-stroppar på båda sidorna.


Uträttade lite saker i Torsdags, bl.a läkarbesök. När jag satt på bussen såg jag hur skitigt de var. Var bara tvungen att ta kort...vidrigt.


  

Av Jennifer- Maria Thunell - 1 februari 2011 20:34

Jo jag vet att jag har varit dålig på att blogga...men gör vell ytteligare en sammanfattning. Ska verkligen försöka att bli bättre och skriva av mig varje dag, så som jag gjorde förr:)


Söndag:

Konditionstränade MP. Hade både bett och kapson:) brukar ha den kombinationen ibland. Gick iaf super.


Måndag:

Körde Vavva och Trasten innan morgon fikat. Masserade även lite hästar. Annars var det vell som vanligt. Började känna mig sämre när det gällde febern. Somnade så tidigt som ca 20.15


Tisdag: (idag)

Vaknade med en sju- jävla frossa och feber, hade verkligen ingen ork i kroppen så jag stannade hemma. Har kurerat mig hela dagen...mår lite bättre nu iaf. Så förhoppningsvis kan jag gå i morgon. Saknar ju alla hästarna!

Ovido - Quiz & Flashcards