jennifermthunell

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 23 februari 2011 16:29

Ja så kan man säga att läget är nu (fixat i teorin). Fick en stallplats till MP och flyttar dit i början på nästa månad. Har pratat med stallägaren där jag står nu och hon förstod att vi valde att flytta MP redan innan sommarn...Inte kul att stå utan stallplats efter sommarn.


Så nu har jag fixat hänglås och namnlappar. Ska åka dit i helgen och börja lägga in saker. Som tur e så får man en "garderob att förvara hästens saker i och ett klädskåp att låsa in hjälm, stövlar och kläder.


Om bara jag kunde bli frisk och få tillbaka orken...jag tror att jag på bättringsvägen iaf. Vaknade och spydde helt oväntat i natt men efter det så är de bra. Har faktiskt mer ork i dag än igår.


Igår kom mitt...eller rättare sagt MP,s nya täcke. SÅÅÅ fint!


Måste försöka hinna till lite affärer i helgen (om jag mår någolunda bra). Ska handla nya stigläder, ridbyxor, Krafft och lite hovis verktyg.



Ovido - Quiz & Flashcards