jennifermthunell

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Jennifer- Maria Thunell - 21 februari 2011 15:44

Har haft ont i magen från och till under helgen...Misstänker att det är stress. Mådde riktigt kasst i morse när jag vaknade så jag blev hemma.


Fixade lite hage igår...så snart kommer MP kunna gå ute som "normala" hästar och inte bara gå ute under uppsyn. Fick ett lite små tungt besked i går:( stallet där jag har MP nu skall "läggas" ner efter sommarn. Vilket innebär att vi måste se oss om efter en ny stallplats. Måste börja sortera och packa ihop saker i tid eftersom man hunnit samla på sig en hel del.


Wisse får ta över de mindre täckena och ponny/cob sakerna. Sedan behöver jag nog sortera MP saker oxå- kan ju inte spara på allt. Det blir nog lite försäljning av saker jag inte har användning för...det är lite synd eftersom nästan alla hästgrejer jag äger ser oanvända ut. Jag är ganska pedantisk när det gäller att sköta sakerna.


Om ändå mitt illamående kunde gå över!!! Var tvungen att bege mig iväg på lite shopping i lördags trotts frossa och mag-ont. Var tvungen att köpa en ny mindre sadelgjord, sadelgjordstunnel, saltstenar, hund mat, hund vitaminer och Kraffts Röda mineraler.


Har försökt att stressa ner och kurera magen men jag lyckas inte. Får liksom inte i mig ordentligt med mat...funderar på om magkatarren håller på att utvecklas till magsår.


Såg på filmen Falla Vackert i dag under tiden som jag rensade datorn:) Inte för att filmen e så bra men det var något att vila ögonen på.

I morgon bär det iväg till APU;n, saknar alla hästarna...

Ovido - Quiz & Flashcards